ماشین روسیه فوتبال سعید عزت اللهی میلاد محمدی

ماشین: روسیه فوتبال سعید عزت اللهی میلاد محمدی دربی قفقاز سعید عزت اللهی لیگ برتر روسیه دیدار ترک گروژنی- آنژی ماخاچ قلعه

گت بلاگز بیشتر بدانیم با ورزش کردن لاغر نمی شوید!/ کشف جدید

براساس تحقیقات تازه مشخص شد که افراد فقط با ورزش کردن لاغر نشده و چربی سوزی را تجربه نخواهند کرد!

با ورزش کردن لاغر نمی شوید!/ کشف جدید

براساس تحقیقات تازه مشخص شد که افراد فقط با ورزش کردن لاغر نشده و چربی سوزی را تجربه نخواهند کرد!

میزان انرژی مصرفی در طول ورزش با مقدار چربی سوزی ارتباطی ندارد

ورزش در تلاش جهت مبارزه با چاقی بی‌فایده هست. این جمله شاید غافلگیرانه به نظر بیاید ولی این عنوان چیزی است که تحقیقات متفاوت و متنوع راجع به نقش ورزش به تنهایی در چربی سوزی نشان داده است.

برای روشن شدن این عنوان باید به این توصیه اذعان داشت که قطعا ورزش جهت بدن و ذهن بافایده هست، ولی تحقیقات متفاوت نشان داده است که ورزش به تنهایی جهت مبارزه با چاقی کافی نیست.
البته کسانی هستند که تنها با ورزش موفق به رسیدن به تناسب اندام شده‌اند ولی باید توجه داشت که این افراد در اقلیت هستند و این عنوان جهت همه صدق نمی‌کند.

تحقیقات حاکی از اینست میزان انرژی مصرفی در طول ورزش با مقدار چربی سوزی ارتباطی ندارد. یک پژوهش دیگر قبل از این نشان داد فعالیت بدنی تنها بخش کمی از چربی سوزی را موجب می‌شود و تاثیر زیادی ندارد.
دیوید آلیسون یک متخصص چاقی و پژوهشگر دانشگاه آلاباما توضیح می‌دهد که انجام ورزش نسبت به آنچه افراد پیش‌بینی می‌کنند و انتظار دارند، تاثیر کمتری در لاغر شدن دارد.

نتایج این تحقیقات گفته‌های همیشگی مربیان فیتنس و بدنسازی راجع به میزان کالری ورودی و خروجی مبنی بر اینکه تا هنگامی که ورزش می‌کنید هرچه می‌خواهید بخورید را نقض می‌کند. واقعیت شوکه‌کننده این است که افراد همواره وزن بیشتری نسبت به آنچه از دست می‌دهند، دریافت می‌کنند.

مکس ویشنوفسکی این مساله را اینگونه توضیح می‌دهد که تقریبا نیم کیلوگرم چربی حاوی 3500 کالری انرژی هست. اگر فرد روزانه 500 کالری به وسیله رژیم غذایی و ورزش از دست بدهد یک هفته طول خواهد کشید تا 3500 کالری را مصرف کند.

این در حالی است که اکثر افراد روزانه بیش از 500 کالری به بدن خود وارد می‌کنند. به طور خلاصه، مردم بیش از آنچه از دست بدهند کالری دریافت می‌کنند.

با ورزش کردن لاغر نمی شوید!/ کشف جدید

بنابراین واقعا جهت چربی سوزی چه باید کرد؟

پژوهش صورت گرفته به وسیله انجمن ملی نظارت و کنترل وزن نشان داد کسانی که در چربی سوزی و حفظ تناسب اندام خود موفق بوده‌اند تنها به ورزش نپرداختند، بلکه نسبت به کالری ورودی به بدنشان آگاه و دقیق بوده‌اند.

امروزه پیشنهاد پزشکان به افراد متفاوت تمرکز بر روی خوراک سالم و کم کردن میزان کالری ورودی به بدن به روشی پایدار و قابل تحمل است.

گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: isna.ir

واژه های کلیدی: انرژی | کالری | تحقیقات | سرگرمی | چه خبر از کجا ؟ | بیشتر بدانیم |

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog