ماشین روسیه فوتبال سعید عزت اللهی میلاد محمدی

ماشین: روسیه فوتبال سعید عزت اللهی میلاد محمدی دربی قفقاز سعید عزت اللهی لیگ برتر روسیه دیدار ترک گروژنی- آنژی ماخاچ قلعه

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گت بلاگز اخبار اجتماعی شمارش معکوس جهت سنجش با هوش ترین ها

بنا به تصمیم وزارت آموزش و پرورش جهت سال تحصیلی 98-97 آزمون ورودی پایه هفتم مدارس استعدادهای درخشان از بین بردن و سنجش استعداد و هوش جایگزین آن شد و اکنون شمارش

شمارش معکوس جهت سنجش با هوش ترین ها

شمارش معکوس جهت سنجش با هوش ترین ها

عبارات مهم : آموزش

بنا به تصمیم وزارت آموزش و پرورش جهت سال تحصیلی 98-97 آزمون ورودی پایه هفتم مدارس استعدادهای درخشان از بین بردن و سنجش استعداد و هوش جایگزین آن شد و اکنون شمارش معکوس جهت سنجش و گزینش با هوش ترین ها شروع شده است هست.

شاید بتوان یکی از دلایل مهم جهت از بین بردن آزمون مدارس نمونه دولتی و استعدادهای درخشان را با وجود حدود 13 میلیون و 500 هزار دانش آموز، فعالیت 18 نوع مدرسه در نظام اموزش و تربیت کشور دانست که به لحاظ اداره آنها به انواع «مدارس دولتی»، «غیر دولتی»، «تیزهوشان»، «نمونه دولتی»، «هیات امنایی»، «تربیت بدنی»، «علوم و معارف اسلامی»، «قرآنی»، «ایثارگران»، «دانش آموزان استثنایی»، «بزرگسالان»، «مدارس وابسته به نهادهای مختلف»، «مدارس سماء وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی»، «مدارس شبانه روزی»، «از راه دور»، «ماندگار»، «مدارس هوشمند» و «شبانه» تقسیم بندی می شوند و آموزش و پرورش تلاش دارد به تدریج از این تنوع که آن را جهت نظام آموزشی آسیب زا و مخرب می داند، بکاهد.

اما پذیرش دانش آموز در پایه هفتم مدارس استعدادهای درخشان جهت سال تحصیلی 98 – 97 با رویکرد تازه از دهه سوم تیرماه کلید خورد تا داوطلبان از طریق سنجش هوش و استعداد و ملاحظه سوابق تحصیلی آنان بدون آزمون های چند گزینه ای مورد ارزیابی قرار گیرند.

شمارش معکوس جهت سنجش با هوش ترین ها

از جمله دلایلی که جهت این رویکرد تازه اعلام شده است آن است که وزارت آموزش و پرورش بر اساس مفاد سند تحول بنیادین و به منظور ایجاد نشاط و شادابی در مدارس و از بین بردن عوامل آسیب زا و اضطراب آفرین تلاش دارد تا با جلوگیری از آزمون های زائد و توسعه آزمون های پیشرفت تحصیلی در پایه های دوره ابتدایی و به منظور دور نگه داشتن مدارس و دانش آموزان این دوره از حجم بالای کتاب ها و جزوات کمک آموزشی، رویه پذیرش دانش آموز را عوض کردن دهد.

نظام پذیرش در این رویکرد از این بعد مبتنی بر شناسایی دقیق استعداد و هوش دانش آموزان خواهد بود که بنا بر بیانات کارشناسان و مسئولان نظام آموزشی این روش نیاز به شرکت در کلاس های آموزشی و یا مهارت های آزمون زنی ندارد.

بنا به تصمیم وزارت آموزش و پرورش جهت سال تحصیلی 98-97 آزمون ورودی پایه هفتم مدارس استعدادهای درخشان از بین بردن و سنجش استعداد و هوش جایگزین آن شد و اکنون شمارش

بر اساس تصمیم مسئولان نظام آموزشی قرار است ظرفیت کلاس های پایه هفتم مدارس استعدادهای درخشان بعد از سنجش و گزینش صاحبان هوش و استعداد برتر و تعیین تعداد دانش آموزان واجد شرایط مشخص شود.

در این میان وزیر آموزش و پرورش به خانواده ها اطمینان خاطر داده است که تا مشخص شدن اوضاع فرزندانشان در سنجش هوش می توانند فرزندان خود را جهت ورود به پایه هفتم در مدارس دولتی و غیر دولتی عضویت کنند و در صورت موفقیت بدون هیچ مشکلی این دانش آموزان را به مدارس تیزهوشان انتقال یافته کنند.

سید محمد بطحایی در تشریح دلایل از بین بردن آزمون مدارس استعدادهای درخشان و برطرف نگرانی ها در این رابطه که هرگز دانش آموزان دارای هوش بالاتر با اقدام مذکور آسیب ببینند و به فراموشی سپرده شوند نیز یادآورشد: جهت ورود دانش آموزان باهوش به پایه هفتم در مهرماه امسال قرار بر این شد که یک سنجش هوش و استعداد از دانش آموزان داوطلب ورود به این مدارس انجام شود و این روش را مناسب ترین راه جهت شناسایی افراد باهوش عنوان کرد.

شمارش معکوس جهت سنجش با هوش ترین ها

وی همچنین تاکید کرده است افرادی که حد قابل قبولی از استعداد را داشته باشند وارد مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی( تیزهوشان) خواهند شد.

اکنون و با آخر یافتن وقت عضویت متقاضیان جهت شرکت در سنجش استعداد و هوش پایه هفتم مدارس استعدادهای درخشان، این گروه از دانش آموزان می توانند کارت ورود به جلسه سنجش را از امروز یکم مردادماه از طریق سامانه به نشانیhoosh.medu.ir دریافت کنند.

بنا به تصمیم وزارت آموزش و پرورش جهت سال تحصیلی 98-97 آزمون ورودی پایه هفتم مدارس استعدادهای درخشان از بین بردن و سنجش استعداد و هوش جایگزین آن شد و اکنون شمارش

بنابر اطلاعیه وزارت آموزش و پرورش مهم است داوطلبان ضمن مراجعه به سامانه مذکور، کارت ورود به جلسه خود را دریافت و از نشانی حوزه و وقت سنجش مطلع شوند.

همچنین بر اساس این اطلاعیه داوطلبانی که در مهلت مقرر ثبت نام، موفق به پرداخت هزینه عضویت نشده اند، می توانند با مراجعه به سامانه و انجام عملیات پرداخت، عضویت خود را تکمیل و کارت ورود به جلسه را دریافت کنند.

شمارش معکوس جهت سنجش با هوش ترین ها

در این اطلاعیه تاکید شده است است که دارا بودن کارت ورود به جلسه تصویر دار، شرط مورد نیاز جهت حضور در جلسه سنجش است و در صورت همراه نداشتن، از ورود داوطلبان به حوزه های برگزاری سنجش جلوگیری خواهد شد.

رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان نیز در رابطه با وقت اجرای سنجش هوش دانش آموزان ورودی پایه هفتم مدارس تیزهوشان به خبرنگار حوزه آموزش ایرنا گفت: این آزمون ساعت 9 صبح روز جمعه پنجم مردادماه همزمان در سراسر کشور و با حضور 150 هزار داوطلب برگزار می شود.

فاطمه مهاجرانی با بیان اینکه سال گذشته نیز همین تعداد متقاضی داشتیم، اظهار داشت: ظرفیت پذیرش سال گذشته 15 هزار نفر بود امسال نیز همین تعداد پذیرش خواهند شد با این تفاوت که قرار است صرفا هوش دانش آموزان مورد سنجش قرار گیرد.

وی ادامه داد: تلاش داریم به سمتی حرکت کنیم که مدارس تیزهوشان با وجود فرزند های با امتیاز بالاتر تکمیل شود و سقف پذیرش جهت سال تحصیلی 98-97 همان 15 هزار نفر است که البته دانش آموزان برتر با نظر کارشناسان سنجش هوش تعیین خواهند شد.

رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان با بیان اینکه همت خود را به کار می گیریم تا نتیجه های این سنجش هوش دهم تا پانزدهم شهریورماه اعلام شود، یادآورشد: طبق دستور وزیر آموزش و پرورش ، دانش آموزانی که اکنون در مدارس دولتی و یا غیردولتی عضویت کرده اند در صورت موفقیت در سنجش مدارس تیزهوشان پایه هفتم می توانند بدون هر گونه مشکلی و با استرداد تمامی شهریه اخذ شده است به وسیله مدارس غیردولتی، جابجا شوند.

واژه های کلیدی: آموزش | آموزشی | استعداد | استعداد | استعدادهای درخشان | اخبار اجتماعی

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب خارجی معروف
  • قیمت کیندل
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • کتاب های اقتصاد اورجینال
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • دانلود منابع مرجع شبکه