ماشین روسیه فوتبال سعید عزت اللهی میلاد محمدی

ماشین: روسیه فوتبال سعید عزت اللهی میلاد محمدی دربی قفقاز سعید عزت اللهی لیگ برتر روسیه دیدار ترک گروژنی- آنژی ماخاچ قلعه

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی ولایتی چگونه اصلاح‌طلبان را از برنامه‌های روز دانشجو از بین بردن کرد؟

بر اساس آنچه فعالان دانشجویی به اعتمادآنلاین گفتند به آنان مجوز دعوت از صورت اصلاح طلب جهت صحبت مراسم روز دانشجو داده نشده هست. این محدودیت‌ها در حدی بوده که حت

ولایتی چگونه اصلاح‌طلبان را از برنامه‌های روز دانشجو از بین بردن کرد؟

ولایتی چگونه اصلاح طلبان را از برنامه های روز دانشجو از بین بردن کرد؟

عبارات مهم : انجمن

بر اساس آنچه فعالان دانشجویی به اعتمادآنلاین گفتند به آنان مجوز دعوت از صورت اصلاح طلب جهت صحبت مراسم روز دانشجو داده نشده هست. این محدودیت ها در حدی بوده که حتی مشمول بر محسن هاشمی، مدیر شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران و صادق زیباکلام، استاد دانشگاه آزاد نیز شده است و به انجمن اسلامی دانشگاه آزاد پایتخت کشور عزیزمان ایران جنوب اجازه دعوت از این دو صورت داده نشده هست. در دانشگاه آزاد مشهد هم گرچه مجوز صحبت سه صورت اصلاح طلب صادر شده است ولی به علت تعلل هیات نظارت، وقت این افراد پر شد و نتوانستند جهت صحبت به این دانشگاه بروند؛ تعللی که دبیر انجمن اسلامی دانشگاه آزاد مشهد می گوید عمدی بوده تا این اشخاص اصلاح طلب جهت صحبت به دانشگاه نیایند.

همه چیز بعد از فوت آیت الله هاشمی رفسنجانی در دانشگاه آزاد اسلامی عوض کردن کرده هست؛ از مدیران ارشد این دانشگاه گرفته تا اساتیدی که این روزها از سوی علی اکبر ولایتی به اتهام آنچه «هتاکی» خوانده، ترساندن به اخراج می شوند. حالا هم نوبت دانشجویان رسیده و قرار است نخستین مراسم روز دانشجو در دانشگاه آزاد بعد از فوت آیت الله هاشمی متفاوت از سال های گذشته بدون حضور اصلاح طلبان برگزار می شود.

ولایتی چگونه اصلاح‌طلبان را از برنامه‌های روز دانشجو از بین بردن کرد؟

تشکل های دانشجویی در دانشگاه آزاد که هر سال جهت روز دانشجو محدودیتی جهت دعوت از سخنرانان نداشتند امسال با قوانین دست و پاگیری مواجه شده است اند. ابتدا معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد در دستورالعملی کلی فهرست 100 نفره ای از سخنرانان مورد تایید جهت حضور در مراسم ۱۶ آذر را جهت تمامی واحدها ارسال کرد. در این فهرست نام هیچ اصلاح طلبی به چشم نمی خورد و در عوض اشخاص نزدیک به جبهه پایداری و اشخاص تندروی اصولگرا در این فهرست حضور داشتند.

گرچه بعد از اعتراض دانشجویان ابراهیم کلانتری، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی یک قدم عقب نشینی کرد و گفت این لیست تنها یک لیست پیشنهادی بوده و تشکل های دانشجویی می توانند خارج از لیست نیز سخنران داشته باشد ولی آنچه در عمل اتفاق افتاده است حکایت دیگری دارد. بر اساس آنچه فعالان دانشجویی به اعتمادآنلاین گفتند به آنان مجوز دعوت از صورت اصلاح طلب جهت صحبت مراسم روز دانشجو داده نشده هست. این محدودیت ها در حدی بوده که حتی مشمول بر محسن هاشمی، مدیر شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران و صادق زیباکلام، استاد دانشگاه آزاد نیز شده است و به انجمن اسلامی دانشگاه آزاد پایتخت کشور عزیزمان ایران جنوب اجازه دعوت از این دو صورت داده نشده هست. در دانشگاه آزاد مشهد هم گرچه مجوز صحبت سه صورت اصلاح طلب صادر شده است ولی به علت تعلل هیات نظارت، وقت این افراد پر شد و نتوانستند جهت صحبت به این دانشگاه بروند؛ تعللی که دبیر انجمن اسلامی دانشگاه آزاد مشهد می گوید عمدی بوده تا این اشخاص اصلاح طلب جهت صحبت به دانشگاه نیایند.

بر اساس آنچه فعالان دانشجویی به اعتمادآنلاین گفتند به آنان مجوز دعوت از صورت اصلاح طلب جهت صحبت مراسم روز دانشجو داده نشده هست. این محدودیت‌ها در حدی بوده که حت

علاوه بر این امسال ضوابط جدیدی جهت اعطای مجوز به تشکل های دانشجویی به منظور دعوت از سخنرانان روز دانشجو وضع شده است هست؛ در حالی که هر سال تنها هیات نظارت دانشگاه مسئول بررسی صدور مجوز جهت سخنرانان مراسم روز دانشجو بود ولی امسال علاوه بر هیات نظارت دانشگاه، هیات نظارت استان نیز باید مجوزها را بررسی و تایید کند.

هیات نظارت استان پایتخت کشور عزیزمان ایران مجوز صحبت محسن هاشمی و صادق زیباکلام را صادر نکرد

سینا صادقیان، دبیر انجمن اسلامی دانشگاه آزاد پایتخت کشور عزیزمان ایران جنوب با تایید لیست 100 نفره ای که مسئولان ارشد دانشگاه آزاد جهت سخنرانان روز دانشجو تهیه کرده اند گفت: «این لیست 100 نفره در سایت معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد هم وجود دارد که همه این 100 نفر اصولگرا هستند. البته بعد از فشار رسانه ای که وارد شد مسئولان دانشگاه آزاد اعلام کردند که این لیست پیشنهادی است و الزامی در آن وجود ندارد. با این حال عجیب است که آیا چنین لیستی که همه اشخاص آن اصولگرا هستند به تشکل های اصلاح طلب پیشنهاد شده است است.»

این فعال دانشجویی در همین حال یادآور شد: «گرچه بعد از فشار رسانه ای اعلام شد که این لیست پیشنهادی است ولی چنین لیستی دست هیات نظارت را جهت عدم تایید اشخاص اصلاح طلبی که ما به آنان معرفی کردیم باز کرده است.»

ولایتی چگونه اصلاح‌طلبان را از برنامه‌های روز دانشجو از بین بردن کرد؟

صادقیان با بیان اینکه «هیات نظارت می گوید کسانی که در این لیست 100 نفره هستند نیازی به صدور مجوز جهت آنان نیست» اضافه کرد: «این لیست دست و پای ما جهت معرفی سخنرانانی که مد نظر داریم را بسته و با محدودیت مواجه کرده است تا آنها با بهانه های متفاوت سخنرانان ما را رد کنند و مجوز ندهند.»

او همچنین از ضوابط تازه در دانشگاه آزاد جهت مراسم روز دانشجو خبر داد و گفت: «تا سال گذشته ما جهت دعوت از سخنرانان خود جهت روز دانشجو باید فقط از هیات نظارت دانشگاه درخواست مجوز می کردیم ولی امسال رویه ای تازه باب شده است است و بعد از تایید هیات نظارت دانشگاه، هیات نظارت استان هم باید سخنرانان را تایید کند.»

بر اساس آنچه فعالان دانشجویی به اعتمادآنلاین گفتند به آنان مجوز دعوت از صورت اصلاح طلب جهت صحبت مراسم روز دانشجو داده نشده هست. این محدودیت‌ها در حدی بوده که حت

دبیر انجمن اسلامی دانشگاه آزاد با اعلام این خبر افزود: «مثلا ما در دانشگاه پایتخت کشور عزیزمان ایران جنوب قصد داشتیم آقای محسن هاشمی رفسنجانی و صادق زیباکلام را جهت صحبت روز دانشجو دعوت کنیم که هیات نظارت دانشگاه آنان را تایید کرد ولی هیات نظارت استان پایتخت کشور عزیزمان ایران که ریاست آن را آقای تهرانچی بر عهده دارد، رد کرد و مجوز نداد.»

صادقیان با بیان اینکه «این اتفاق جهت نخستین بار است که می افتد و تا سال های پیش چنین رویه ای نبود» تصریح کرد: «ما امسال جهت برگزاری روز دانشجو هفت خان رستم را رد کردیم. تشکل های اصلاح طلب در دانشگاه آزاد با محدودیت های زیادی مواجه شده است اند در حالی که تشکل های اصولگرا مشکلی ندارند و همه برنامه هایشان سر جای خود است و بدون مسئله و محدودیت برنامه های خود را پیش می برند.»

ولایتی چگونه اصلاح‌طلبان را از برنامه‌های روز دانشجو از بین بردن کرد؟

او همچنین اظهار کرد: «تا قبل از فوت آیت الله هاشمی و در وقت حیات ایشان اداره تشکل ها حامی ما بود و حتی از نظر مالی نیز تشکل های دانشجویی را پشتیبانی می کرد ولی بعد از فوت ایشان نه تنها خبری از پشتیبانی و حمایت نیست بلکه جهت ما مانع هم ایجاد می کنند.»

هر صحبت خارج از لیست 100 نفره معرفی کردیم مجوز ندادند

محسن زیارتی، دبیر انجمن اسلامی دانشگاه آزاد بندرعباس هم از به وجود آمدن رویه تازه در دانشگاه آزاد در برخورد با تشکل های دانشجویی بعد از روی کار آمدن علی اکبر ولایتی خبر داد و گفت: «قبلا اداره تشکل های دانشجویی مستقل از معاونت فرهنگی بود ولی در دوره تازه اداره تشکل ها را ذیل معاونت فرهنگی بردند و دیگر نهادی مستقل نیست و تصمیمات اداره تشکل ها همان تصمیمات معاونت فرهنگی است.»

او سپس راجع به محدودیت های تشکل های دانشجویی اصلاح طلب دانشگاه آزاد جهت برگزاری مراسم 16 آذر گفت: «ابتدا لیست 100 نفره ای ارائه دادند که همه اشخاص آن از اصولگرا بودند ولی بعد با فشاری که وارد شد گفتند دعوت از این لیست اضطراری نیست ولی اگر سخنرانان از این لیست گزینش شوند نیاز به دریافت مجوز ندارند.»

زیارتی اضافه کرد: «به ما گفتند می توانید خارج از لیست هم سخنران دعوت و درخواست مجوز کنید ولی ما هر کسی را معرفی کردیم مجوز ندادند. با اطلاعی که من از دانشگاه های آزاد سطح کشور دارم در همه جا وضع به همین منوال است و هر کسی خارج از لیست پیشنهاد شده است رد کرده اند. فقط در پایتخت کشور عزیزمان ایران دانشگاه پایتخت کشور عزیزمان ایران جنوب به زن پروانه سلحشوری که نماینده مجلس است مجوز دادند که البته آن هم به خاطر مقاومت دانشجویان بود و بعد از دوندگی زیاد این مجوز صادر شد.»

دبیر انجمن اسلامی دانشگاه آزاد بندرعباس با بیان اینکه «ما در دانشگاه خود جهت حضور مردها عمادالدین باقی، آرزوی بزرگ ذاکری و مصطفی محبی کیا درخواست مجوز کرده بودیم» گفت: «اما با هیچ کدام موافقت نشد و شاید فقط امسال استاندار بتواند جهت ما صحبت کند.»

زیارتی در همین حال راجع به فعالیت تشکل های دانشجویی اصولگرا در دانشگاه آزاد گفت: «تشکل های دانشجویی اصولگرا در دانشگاه آزاد تنها بسیج دانشجویی و یک هیات دانشجویی مذهبی است که اینها مشکلی جهت برنامه های خود ندارند و به صورت ممتد مراسم برگزار می کنند و حتی زیاد از قبل حمایت می شوند.»

او توضیح داد: «تشکل های دانشجویی اصلاح طلب که در سال های قبل امکان برگزاری مراسم داشتند هنگامی که برنامه ای برگزار می کردند درهای دانشگاه بسته می شد تا غیر از دانشجویان کسی به دانشگاه وارد نشود ولی بسیج هر وقت برنامه ای برگزار می کند نه تنها درهای دانشگاه باز است بلکه با اتوبوس و مینی بوس شرکت کننده به دانشگاه می آورند.»

زیارتی با بیان اینکه نحوه برخورد اداره تشکل های دانشجویی با تشکل های اصلاح طلب بعد از روی کار آمدن آقای ولایتی و فرهاد رهبر عوض کردن کرده است گفت: «می گویند باید فقط تشکل های انقلابی اجازه فعالیت داشته باشند و تشکل های غیرانقلابی نباید فعایت کنند که از نظر آنان تشکل های اصلاح طلب غیرانقلابی هستند.»

هیات نظارت به عمد تعلل کرد تا صادقی و پزشکیان از صحبت در مراسم روز دانشجو پشیمان شوند

درخواست مجوز جهت سخنرانان اصلاح طلب مراسم روز دانشجو در دانشگاه آزاد مشهد هم مانند واحدهای دیگر این دانشگاه با مسئله برخورده هست. بهزاد قاسمی، دبیر انجمن اسلامی دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد مشهد گرچه گفت که هیات نظارت این دانشگاه مجوز صحبت را جهت اشخاص اصلاح طلب داده است ولی این مجوز آنقدر دیر ارائه شد که برنامه های مدعوین پر شد. به اعتقاد او هیات نظارت هنگامی که فهمید که مدعوین ما جای دیگر جهت صحبت دعوت شدند، مجوز صحبت آنان را صادر کرد.

قاسمی با بیان اینکه «ما جهت گرفتن مجوز مشکلی نداشتیم ولی هیات نظارت جهت اعطای مجوز به ما تعلل زیاد کرد و این جهت ما مسئله به وجود آورد» گفت: «سال های پیش اینطور بود هیات نظارت در ایام 16 آذر و ایام انتخابات هر روز جلسه برگزار می کرد که درخواست های مجوز را سریع بررسی کند. به گونه ای که اگر ما ساعت 12 ظهر درخواست مجوز می دادیم هیات نظارت همان روز جلسه تشکیل می داد و سریع تصمیم گیری می کرد. ولی امسال هیات نظارت خیلی دیر و با تعلل زیاد تشکیل جلسه داد.»

دبیر انجمن اسلامی دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد مشهد اضافه کرد: «ما جهت دعوت از مردها پزشکیان، صادقی و کواکبیان درخواست مجوز داده بودیم ولی هیات نظارت بعد از دو هفته عدم تشکیل جلسه 4 شنبه هفته پیش جلسه برگزار کرد و مجوز داد و ما کمتر از یک هفته وقت داشتیم که مقدمات برگزاری مراسم را فراهم کنیم.»

او با بیان اینکه «این تعلل هیات نظارت در تشکیل جلسه و صدور مجوز باعث شد که مردها پزشکیان و صادقی وقتشان پر شود» گفت: «به باور من هیات نظارت بعد از اینکه متوجه شد آقای پزشکیان و صادقی وقت حضور در مراسم ما را ندارند و مطمئن شدند آنها به جای دیگری جهت صحبت می روند مجوز صحبت آنان در دانشگاه ما را دادند. چون هم آقای پزشکیان و هم آقای صادقی روز سه شنبه اعلام کردند که در دانشگاه دیگری جهت صحبت حضور دارند و فرادی آن روز، یعنی چهارشنبه هیات نظارت مجوز ما را داد.»

قاسمی افزود: «با این اوصاف بعد از اینکه صحبت این دو نماینده اصلاح طلب در دانشگاه آزاد مشهد کنسل شد ما دوباره درخواست دادیم که آقای یاسر هاشمی و غلامرضا انصاری جایگزین این دو نفر شوند که هیات نظارت به ما گفت تا بعد از مراسم 16 آذر دیگر جلسه ای تشکیل نمی دهد و عملا ما فقط جهت مراسم روز دانشجو صحبت آقای کواکبیان را داریم.»

بعد از عوض کردن و تحولات در ساختار مدیریتی دانشگاه آزاد اسلامی حالا نوبت فعالیت های دانشجویی هست. گرچه مسئولان تازه دانشگاه آزاد حاضر به پذیرش جناحی شدن این دانشگاه و در اختیار قرار دادن امکانات آن در دست جناح افراطی طیف اصولگرا نیستند ولی آنچه تاکنون عملیاتی شده است مهر تاییدی بر اعتراض هاست. در این میان بر اساس آنچه فعالان دانشجویی اصلاح طلب به اعتمادآنلاین گفتند تشکل های دانشجویی اصولگرا نه تنها محدودیتی جهت برگزاری مراسم روز دانشجو ندارند بلکه حمایت نیز می شوند و درهای دانشگاه جهت مدعوین آنان باز است.

اعتمادآنلاین

واژه های کلیدی: انجمن | اسلامی | دانشجو | دانشجو | دانشگاه | دانشگاه | اصلاح طلب | دانشجویان | اصلاح طلبان | برگزاری مراسم

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب خارجی معروف
  • قیمت کیندل
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • کتاب های اقتصاد اورجینال
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • دانلود منابع مرجع شبکه