ماشین روسیه فوتبال سعید عزت اللهی میلاد محمدی

ماشین: روسیه فوتبال سعید عزت اللهی میلاد محمدی دربی قفقاز سعید عزت اللهی لیگ برتر روسیه دیدار ترک گروژنی- آنژی ماخاچ قلعه

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری دختران جالب «سیلوستر استالونه» را بشناسید

سیلوستر استالونه تنها یک بازیگر خوش فرم و قهرمان جدی فیلم های اکشن نیست، او شوهر مدلی خوش صورت به نام جنیفر فلاوین و پدر سه دختر قشنگ به نام های سوفیا، سیستین و

دختران جالب «سیلوستر استالونه» را بشناسید

دختران جالب «سیلوستر استالونه» را بشناسید

عبارات مهم : زندگی

سیلوستر استالونه تنها یک بازیگر خوش فرم و قهرمان جدی فیلم های اکشن نیست، او شوهر مدلی خوش صورت به نام جنیفر فلاوین و پدر سه دختر قشنگ به نام های سوفیا، سیستین و اسکارلت است.

سیلوستر استالونه تنها یک بازیگر خوش فرم و قهرمان جدی فیلم های اکشن نیست، او شوهر مدلی خوش صورت به نام جنیفر فلاوین و پدر سه دختر قشنگ به نام های سوفیا، سیستین و اسکارلت هست. این سه دختر خوش سیما چنان چشم ها را در مراسم گلدن گلوب 2017 خیره کردند که به آن ها لقب «بانوان گلدن گلوب» دادند. هر کدام از این دختران قشنگ شخصیت خاص خود را دارد و به نظر می رسد که آینده ای روشن در انتظار اوست. در ادامه این مطلب می خواهیم شما را زیاد با این دختران فوق العاده و رابطه ی پویایشان با پدر سوپر استار خود آشنا کنیم.

1-دختران سیلوستر استالونه حرف اول و آخر را در منزل می زنند

دختران جالب «سیلوستر استالونه» را بشناسید

وقتی که به سیلوستر استالونه فکر می کنید واژه های مانند «عضلانی» و «تندخو» یا «سرسخت» به ذهنتان خطور خواهد کرد ولی به گفته ی خود او درمصاحبه ای در سال 2016، زندگی با این همه زن در اطرافش به مقدار زیادی او را نرم کرده هست. وی همچنین گفته که همسر و سه دخترش حاکمان مطلق منزل بوده و همین که او را به منزل راه می دهند جای شکر دارد! وی در این مورد با شوخی چنین گفته است:” من اصولاً دهانم را می بندم تا موجی علیه ام به راه نیفتد”.

استالونه در مورد همسرش که نزدیک به 20 سال است با هم زندگی می کنند نیز چنین می گوید:” باز هم می گویم که او فوق العاده هست. ولی [در منزل ما] زن ها همه کاره اند. زن ها قانون را تعیین می کنند. حتی سگ ها نیز همه زن هستند و هیچ سگ نری در خانواده ما وجود ندارد”. وی گفته که حس می کند حضور این همه زن در اطرافش او را نرم خو کرده است.

سیلوستر استالونه تنها یک بازیگر خوش فرم و قهرمان جدی فیلم های اکشن نیست، او شوهر مدلی خوش صورت به نام جنیفر فلاوین و پدر سه دختر قشنگ به نام های سوفیا، سیستین و

2- استالونه جهت آن ها پدری نکرده است

بعد از بردن جایزه گلدن گلوب جهت بهترینبازیگر نقش مکمل در فیلم «کرید» (Creed)، سیلوستر استالونه جزییاتی از زندگی شخصی و خانوادگی خود را به زبان آورد. در واقع او اذعان کرد که بازی در فیلم های متعدد و شلوغی کاری باعث شده است که وی اغلب از فرزندانش دور باشد و در تمام طول زندگی اش تلاش داشته که این مسئله را به نحوی حل کند. وی در مورد نظر فرزندانش نسبت به شغل و شهرت او چنین گفته است:” آن ها در واقع هیچ چیزی در مورد من نمی دانستند و اگر بخواهم حقیقت را به شما بگویم من به نحوی یک بازیگر آواره بودم. هر لحظه در بزرگراه و در حال سفر بودم. ولی بعدها فهمیدم که خانواده همه چیز است”.

سیلوستر گفته که دوست ندارد فرزندانش نظر منفی نسبت به او داشته باشند، به خاص هنگامی که که به گذشته کودکی خود بر می گردند. وی گفته که همسرش همواره از فرزند هایشان مواظبت کرده و نقش مهم در بزرگ کردن آن ها را بر عهده داشته هست. وی دراین باره می گوید:” در نهایت آن ها می فهمند که پدر دوست داشتنی دارند و فیلم بازی کردن فوق العاده است ولی باید زندگی کنند. من تمام امتیازات را به همسرم می دهم لیکن به عنوان یک پدر من بسیار رقت انگیز هستم ولی او فوق العاده است”.

دختران جالب «سیلوستر استالونه» را بشناسید

3- استالونه به آن ها مبارزه کردن را یاد داده است

اگر چه استالونه زیاد وقت خود را در بزرگراه و مسافرت گذرانده است ولی تلاش کرده برنامه ای روتین و منظم را طرح ریزی کند که هر روز بتواند ساعاتی را در کنار دخترانش باشد و تا به امروز به این برنامه وفادار مانده هست. سوفیا در مصاحبه ای در این مورد چنین گفته است:” ما واقعاً خیلی سریع از خواب بیدار می شویم، مثلاً 6 صبح، و 20 حرکت شکم و شنا انجام می دهیم، تمرین پرتاب وزنه انجام می دهیم- او از ما می خواهد که به علت خاصی در پرتاب وزنه خوب عمل کنیم- یاد می گیریم که چطور ضربه مشت بزنیم و گلف تمرین می کنیم”. مادر آن ها در مصاحبه ای با روزنامه تلگراف در مورد برنامه روزانه خانواده خود چنین گفت:” سیلوستر آموزش مشت زنی را در چهار سالگی با آن ها شروع کرد.

سیلوستر استالونه تنها یک بازیگر خوش فرم و قهرمان جدی فیلم های اکشن نیست، او شوهر مدلی خوش صورت به نام جنیفر فلاوین و پدر سه دختر قشنگ به نام های سوفیا، سیستین و

هر روز قبل از مدرسه آن ها باید تمرین مشت زنی می کردند، توپ بسکتبال پرتاب می کردند یا حرکت شکم و حرکت شنا انجام می دادند و منظورم روشی کاملاً پسرانه است”. سیستین نیز گفته است که به لطف آموزش های پدر آن ها هیچ گاه در مدرسه مورد اذیت و آزار قرار نگرفته “زیرا کار ما تنها خرید کردن نبوده است: می توانیم مشت بزنیم، می توانیم وزنه پرتاب کنیم و می توانیم سریع تر از یک پسر بدویم”.

4- استالونه با نامزدهای دخترانش خشن واکنش‌ها نمی کند

دختران جالب «سیلوستر استالونه» را بشناسید

با سه دختر بوکسور و ورزیده شاید با خود فکر کنید که سیلوستر شاید پدر سختگیری بوده که از پرنسس های خود در برابر هر گونه خواستگاری مواظبت خواهد کرد ولی ان طور که مشخص شده است او اصلاً مانند آن چه که در فیلم هایش دیده می شود شخصیت سرسخت و خشنی ندارد. سیستین در مصاحبه ای در این مورد گفته است:” شاید فکر کنید که وی با این مسئله شدیداً مخالف است لیکن او رامبو است و هنگامی که که خواستگاران می آیند او با یک بازوکا در منزل حاضر خواهد شد، ولی واقعیت این است که او بسیار مهربان است”.

سوفیا نیز گفته که او به پسرانی که قدرت بدنی کافی نداشته و به خواستگاری آن ها می آیند حساسیت زیادی ندارد و در مصاحبه ای در این باره چنین گفته است: ” او خیلی نرم خو هست. کاری که او هر لحظه می کند این است که هنگامی که دست [خواستگاری] را می فشارد می گوید مثل یک مرد دستم را فشار بده و هر بار که آن ها باز می گردند می گویند آقای استالونه این بار بهتر نبود؟”.

5- آن ها به طور یکسان لقب بانوی گلدن گلوب را در اختیار داشتند

بنیاد خبررسانی خارجی هالیوود هر سه دختر استالونه را جهت انجام وظایف بانوی گلدن گلوب 2017 گزینش کرد و این نخستین بار است که دو یا چند خواهر توانسته اند چنین عنوان فاخری را بدست آورند. آن ها نیز در یک صحبت یکسان اعلام کردند که لحظه تاریخ ساز زندگی ارزش را به خوبی درک کرده اند، از این که بخشی از سنت مراسم گلدن گلوب بوده اند شوکه شده است اند و البته از این که عضوی از خانواده ی یک شرکت بوده اند که بارها به فیلم های پدرشان ارج قرار داده به خود می بالند. در این زمینه، سوفیا، سیستین و اسکارلت که در وقت اجرای این مراسم به ترتیب 21، 19 و 15 ساله بودند به دختران دیگری مانند داکوتا جانسون (دختر ملانی گریفیث) و کورینه فاکس (دختر جیمی فاکس) پیوستند که قبلاً مفتخر به کسب این عنوان شده است بودند.

آن ها در طول برگزاری مراسم به خوبی روی صحنه حاضر شده است و مسئولیت خود را بدون مسئله انجام دادند. سیستین گفته هنگامی که که روی صحنه با لئوناردو دی کاپریو مواجه شده است و او گفته که به یاد دارد از طریق پدر و مادر سیستین در کودکی با او آشنا شده است قلبش در حال بیرون زدن از سینه اش بوده هست. اسکارلت نیز گفته هنگامی که که به رایان گاسلینگ تبریک گفته و او برایش لبخند زده نزدیک بوده غش کند و سوفیا نیز گفته هنگام سخن گفتن با رایان رینولدز دچار لکنت زبان شده است است.

6- سوفیا مدرک دانشگاهی دارد

به عنوان بزرگ ترین دختر ستاره مشهور فیلم های اکشن و رزمی، سوفیا وجهه عمومی خود را به خوبی حفظ کرده هست. او به ندرت مصاحبه می کند ولی در یکی از معدود مصاحبه هایش گفته که وی از خواهرانش جدی تر هست. وی لیسانس ارتباطات خود را از دانشگاه کارولینای جنوبی گرفته و عضو انجمن خواهران دلتا جما هست. گفته شده است که وی به دنیای سینما و کارآفرینی علاقه دارد. همچنین وی عاشق دنیای مد و طراحی بوده و دوست دارد با دوستان و خانواده اش خوش بگذراند. سفر کردن و گردش نیز در میان اولویت های تفریحی او واقع شده است است و تاکنون بارها به ونیز، پاریس، لندن و کارائیب سفر کرده هست. اگر چه وی اکنون در بزرگسالی به یک زن جوان موفق تبدیل شده است ولی در کودکی به یک بیماری نادر مبتلا شده است بود که به خاطر آن زمانی که تنها دو ماه و نیم سن داشت مورد عمل جراحی قرار گرفت.

در واقع وی جهت ترمیم سوراخی که در قلبش وجود داشت مجبور شد در این سن عمل جراحی قلب باز انجام دهد. سیلوستر در آن وقت در مصاحبه ای چنین گفت:” من تمام این شب ها را در کنار جنیفر در بیمارستان بودم. در 9 هفته گذشته دو معجزه در زندگی من رخ داده است- اول این که دخترم به دنیا آمد و دوم این که دخترم بار دیگر به زندگی برگشت”. سوفیا یک بار دیگر نیز در سال 2012 مورد عمل جراحی قلب قرار گرفته و خوشبختانه نتیجه موفقیت آمیز بوده هست. وی در مصاحبه ای گفته که به دقت اوضاع سلامتی خود را مدیریت می کند:” هر روز به قلبم فکر می کنم. غذای سالم می خورم و از آن جایی که نسبت به افراد طبیعی زیاد خسته می شوم باید در هنگام ورزش کردن بسیار مراقب خودم باشم”.

7- سیستین عاشق دنیای مد است

دختر دوم استالونه، سیستین، دختر خوش استایل خانواده است که مسیر مادر خود را دنبال کرده و وارد دنیای مد و فشن شده است هست. وی تا همین حالا نیز نظر عکاسان مشهوری را جلب کرده و روی جلد مجله ی «Vogue» نیز ظاهر شده است و بسیاری آینده ی خوبی را جهت وی در این زمینه آینده نگری می کنند. سیستین مادرش را بزرگ ترین حامی خود در این عرصه می داند. وی در مصاحبه ای با مجله مذکور در مورد مادرش چنین گفته است:” او به من آموخت که به موقع حاضر شوم و جهت انجام هر کاری که عالی ترین دید را به عکاس می دهد آماده باشم.

کمی سریع رسیدن، کمی زیاد ماندن و این بین تا جایی که می توان سخت تلاش کنم”. اگر چه بسیاری از مدل ها در صورت موفقیت به دنیای بازیگری روی می آورند، و علی رغم این که پدرش یک اسطوره در دنیای هالیوود است ولی سیستین قصد ندارد وارد این مسیر شود و گفته که به اندازه ی علاقه به مدلینگ از بازیگری خوشش نمی آید.

8- اسکارلت رفتاری پسرانه دارد

اسکارلت ته تقاری خانواده و سوگلی پدرش هست. اگر چه او هنوز جهت فکر کردن به شغل آینده اش بسیار جوان است ولی به نظر می رسد او از ثروتمند بودن بسیار لذت می برد. وقت هایی که همراه با پدرش به سفر دور دنیا نمی رود به ورزش دوومیدانی در دبیرستانش پرداخته یا بسکتبال بازی می کند و علاقه ی زیادی به آرایش و مصاحبه کردن نیز ندارد. در میان دختران استالونه به نظر می رسد اسکارلت تنها کسی است که توانایی های جسمی پدرش را به ارث برده است.

در می 2016، سیلوستر استالونه با قرار دادن ویدیویی از دخترش در حال دویدن در صفحه اینستاگرامی خود او را «صاعقه» نامیده بود. یکی دیگر از توانایی های منحصر به فرد اسکارلت حس شوخ طبعی وی است که باعث شده است خواهرانش فکر کنند وی در آینده کمدین مشهوری شود. او وقت بیشتری را با پدرش گذرانده و رفتاری نسبتاً پسرانه دارد.

9- هیچ کدام از آن ها به بازیگری علاقه ندارند

اگر چه سیستین از قبل جهت خود نامی در دنیای مدلینگ دست و پا کرده ولی گفته که می خواهد وارد دانشگاه شود. سوفیا نیز گفته که دوست دارد یک خط تولید لوازم آرایشی یا لباس را راه اندازی کند و بعد از آن نیز علاقه ی بسیار کمتری به بازیگری و کارآفرینی دارد ولی گفه که بعید می داند مانند پدرش وارد دنیای سینما شود. سوفیا راجع به نخستین نقش آفرینی خواهرش اسکارلت در فیلم «دستت را به سوی من دراز کن» (Reach Me) در سال 2014 چنین گفته است:” فکر نمی کنم هیچ کدام از ما ژن بازیگری داشته باشیم”. اسکارلت نیز خود در این باره چنین گفته است:” در واقع من باید تنها یک جمله کوتاه می گفتم و آن ها نیز مجبور شدند همان را به نصف عوض کردن دهند! واقعاً تحقیرآمیز بود”.

10- آن ها با پست های اینستاگرامی پدرشان مشکلی ندارند

صفحه شخصی اینستاگرام سیلوستر استالونه را همه با ویدیوهایی از زندگی خانوادگی او که بسیاری از آن ها او را در حال تعریف کردن از دخترانش نشان می دهد می شناسند. ولی اگر از دخترانش بپرسید آن ها می گویند با این که پدرشان همواره از آن ها فیلم می گیرد مشکلی ندارند. سوفیا در این باره گفته است:” نه ما عاشق این کار هستیم. این عنوان به ما نشان می دهد که واقعاً کی هستیم، زیا ما حقیقتاً هنوز خام هستیم، خوش می گذرانیم، تفریح می کنیم… صفحه ی اینستاگرام او مانند یک برنامه ریالیتی شو شده است است”.

11- برادرانشان از همسر سابق استالونه

در حالی که سه دختر استالونه بخش زیادی از توجه رسانه ها به خانواده او را به خود جلب کرده اند، استالونه از همسر سابق خود ساشا ژاک نیز دو پسر دارد. سیرجیو استالونه در سال 1979 به دنیا آمده و در سن 3 سالگی مشخص شد که به اوتیسم مبتلاست. نخستین پسر استالونه با نام سیج نیز ه در سال 1976 بدنیا آمده بود در سال 2012 از دنیا رفت. بر اساس ادعاهای رسانه ها سیج به علت تصلب شراین که در نتیجه ی حمله قلبی رخ داده بود در سن 36 سالگی جان داده هست. در مورد فوت او هیچ قصور پزشکی یا شخصی و یا حتی مصرف موادی دخیل نبوده است اگر چه بلافاصله بعد از اعلام فوت او شایعاتی در مورد علت مرگش به رسانه ها درز کرد. سیلوستر در این مورد گفته است:” هیچ دردی بزرگ تر از این نیست که پدر یا مادری فرزندش را از دست بدهد.

از این رو از اطرافیانم می خواهم که به خاطره پسر فوق العاده با استعدادم احترام بگذارند و با مادر دوست داشتنی اش، ساشا، اظهار همدردی می کنم لیکن این ضایعه اسفبار جهت ادامه زندگی مان با ما خواهد ماند. سیج نخستین فرزند ما و ستون دنیای ما بود و مصرانه از همه خواهش می کنم که بگذارند یاد و روح پسرم در آرامش باشد”. بعد از بردن جایزه گلدن گلوب، استالونه گفت که از رابطه ی خود با پسر از دست رفته اش به عنوان یک مبنای عاطفی در فیلم «کرید» استفاده کرده است.

برترین ها – ترجمه از حسین علی پناهی

واژه های کلیدی: زندگی | دنیای مد | خانواده | دنیای بازیگری | سیلوستر استالونه | اخبار فرهنگی و هنری

دختران جالب «سیلوستر استالونه» را بشناسید

دختران جالب «سیلوستر استالونه» را بشناسید

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب خارجی معروف
  • قیمت کیندل
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • کتاب های اقتصاد اورجینال
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • دانلود منابع مرجع شبکه